szuan szuan
1000
BLOG

Obrazki, obrazki, obrazki na dobranoc....

szuan szuan Kultura Obserwuj notkę 12

 

Obrazek, że dzieci tez myślą  ( humor niezamierzony...):
 
Przyszedł Jasio ze szkoły i mówi do taty:
- Dostałem piątkę i jedynkę !
- Za co dostałeś piątkę?
- Bo pani zapytała mnie kto rządzi Polską po wyborach, a ja powiedziałem, że Donald Tusk !
- A za co jedynkę ?!
- Bo pani zapytała mnie kto jest premierem….
Tu ojciec zdziwiony :
- Przecież to jeden ch*j!
- No właśnie, też tak powiedziałem !
 
Obrazek, że możemy liczyć na Unię Europejską :
 
Pytanie - Co trzeba zmienić , aby polska demokracja spełniała warunki norm europejskich ?
Odp. – Należy zmienić Normy Europejskie…
 
Obrazek, że przemysł nienawiści nie istnieje : 
 
TVN  postanowiło zorganizować igrzyska w stylu rzymskim, ale jak to każde igrzyska, musi się odbyć walka chrześcijanina z lwem. Zrobili więc casting, dla gwarancji fajnej zabawy  jedynie wśród katolików. Wybrali jednego, ale patrzą na niego, a on 2,20 wzrostu, 1,80 w barach, wielki taki, lew może nie zabić …Dla pewności, że się uda,  na arenie zakopali go do pasa. Ale wtedy wydal im się jeszcze większy, bo sama wielka klata wystaje z ziemi, wiec zakopali go aż po szyje... Igrzyska się odbywają, żółte  paski grzeją napięcie, transmisja w HD, pełna widownia, wypuścili więc w końcu i lwa na tego wybranego. Lew wyczul gościa  i leci na niego, leci, leci, a ten  w ostatniej chwili uchylił głowę. Lew się przewrócił, uderzył głową w mur i trup na miejscu, na co chóralny krzyk z trybun: "WALCZ   UCZCIWIE  TY  MOHERZE !"
 
Obrazek z  niedalekiej przyszłości :
 
- Mamo, zrób mi jajecznicę.
-Słuchaj, to że sypiam z Twoim ojcem nie uprawnia Cię do tego, żeby mówić do mnie mamo!
- No to jak mam do Ciebie mówić?
- Normalnie  – Robercie ! !
 
Obrazek  potwierdzający, że Polacy ufają władzy  :
 
Gadają dwie świnie:
- Wiesz, trzymają nas tu po to, żeby utuczyć i zjeść !
Na to druga –
- Ach,  ty i te twoje teorie spiskowe !!
 
Z opowieści  leminga :
 
Mój szef dał mi dzisiaj do wypełnienia ankietę o nim i powiedział, że jest anonimowa. Pracuję w dużej korporacji więc postanowiłem nie owijać w bawełnę i napisać mu zupełnie szczerze co o nim myślę korzystając z tego, że nigdy się nie dowie kto to napisał. Podczas przerwy na lunch zapytałem paru kolegów co napisali w ankiecie - wszyscy zgodnie zapytali: "Jakiej ankiecie?"
 
Opowieści z pałacu prezydenckiego :
 
- Podobno sprzedałeś swego psa myśliwskiego, którego tak bardzo lubiłeś? Ale dlaczego ?!
- Sprzedałem.  Ostatnio był nie do wytrzymania. Ilekroć opowiadałem sukcesy  z moich polowań, złośliwie kręcił przecząco łbem.
 
Przypowieść na rządową wiarę,  że propaganda  zapewni spokój w kraju na najbliższe 4 lata   :
 
Noc. W kuchni ze skrzypieniem otwierają się drzwi od lodówki. Wychodzi z niej spasiona mysz w jednej łapie trzymając prawie kilogramowy kawał żółtego sera, drugą ciągnie za sobą wielkie pęto kiełbasy. Idzie do pokoju, skąd rozlega się potężne chrapanie gospodarzy i taszczy ten cały majdan przez środek izby w stronę szafy, pod którą ma wejście do swojej norki. Już jest przed wejściem gdy w świetle księżyca dostrzega pułapkę na myszy, a na niej malutki kawałeczek słoninki. Mysz kręci z dezaprobatą głową i mruczy pod nosem:
- Jak dzieci ku**a, jak dzieci...
 
I tym wesołym akcentem, życzę wszystkim dobrej nocy…
szuan
O mnie szuan

"Facet któremu zabili brata, nie sprzeda Polski tak tanio"... "Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie. I czy się dopłynie, czy nie dopłynie, kształci to, wyrabia mięśnie". Zbigniew Herbert.... „Żadnemu nie wierzę z lewicy. Wszyscy są upaprani w różne kombinacje i interesy". Józef Oleksy .... "Miała być demokracja, a tu każdy wygaduje co chce! L. Wałęsa... "Jesteś tak młody jak twoja wiara. Tak stary jak twoje zwątpienie. Tak młody jak twoja ufność w siebie. Tak młody jak twoja nadzieja. Tak stary jak znużenie." gen.MacArthur... "Nie mamy czołgów i armat, ale mamy w sobie złość i brak zgody na kłamstwo".anonim. CZYTAJ : http://pms44.salon24.pl/214612,jedyne-prawdziwe-informacje

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura