szuan szuan
658
BLOG

Stówka za mohera - z pamiętnika blogowej mendy..

szuan szuan Polityka Obserwuj notkę 18

 

Jak ja nienawidzę moherów ! Tych wszystkich oszołomów od smoleńska, pisdzielców z bożej łaski i zakochanych w prezesuniu ! A jak jeszcze mi za tą nienawiść wpada kilka groszy, super, co nie ?
 
Ooo, nowy tekst, spojrzyjmy – hm, smoleńsk, Binienda, katastrofa – hola ! Jak to Błasik nie pił i nie naciskał ! Ja ci pokaże moherowa gdnido- „wszyscy wiemy,że to pijany generał z polecenia tego małego kurdupla sprowadził ich swoim chciejstwem na śmierć, a ten drugi z bliźniaków to jest winien bo najwięcej na tym zyskał „..no, to im dokopałem ! I znowu złotóweczka na konto !
 
O jest i następny , komentator pieprzony, beret moherowy w krateczkę, już ja ci dowalę !”….”..no i tak złotóweczka do złotóweczki i do wieczora będzie ze stówka…
 
Telefon ? A kto k.. o tej porze dzwoni, toć 12 w nocy a ja po całym dniu na Salonie !
 
-Halo ! Kto ? A , siema rurka, no co tam ? Jak to za mało piszę ?! Przecież ja cały dzień i noc pisze, już 3 klawiaturę w tym miesiącu połamałem !..Że co ? Jak to zwolnić ? Jakie znowu telefony ? Jak ? Że zdejmują ochronę ? Dlaczego ?! Aaaa, nie opłaca się , zmiany idą…OK, to jutro sobie popiszę do południa tylko.. Tak ? Aha, dobra, już tylko z 2 nicków, reszty nie ruszać bo zablokują…gra, ale konta zostawię, może się przydać jak wybory będą ! No pa rudzieńka, do jutra…
 
Nieźle mieć drugów, uprzedzą, wesprą, pomogą….nawet robotę załatwili - lekka, bo co to za robota nawalać na pisdzielców przed kompem !..zerknę na Onet…no ja pie.. ! Ale trolli się nazbierało, chyba z tej ich niezależnej czy jak jej tam, ale po tusku jadą ! Fakt, też gościa nie lubię, ale kto płaci ten wymaga, co nie ?! I przynajmniej nie  kurdupel, a i unia go lubi jak swego…
 
Muszę walnąć piwko , ja tak długo nie pociągnę, a tu raty za bryczkę i chatę  znowu podnieśli, ekonomiści k..mać ! Co to za rząd, co tak wszystkich w ch.. robi ! Hm , nie , cicho, jeszcze ktoś usłyszy , rząd jak rząd, za pisu by było jeszcze gorzej…ooo znowu jakiś moher ! Czekaj dziadu, już ja ci pokażę co ja myślę o solidaruchach i katolach ..własnie – żeby nie zapomnieć , w niedzielę chrzciny u szwagra, trzeba iść do spowiedzi, w końcu za chrzestnego robię !
 
O żesz ty ! Jaki zamach ?! Jaka manifestacja ?! A zapierd..do roboty do 70-tki pieprzone buce z kaskami, czekaj, ja ci zaraz dołoże komentarzy…
 
 
I tak dzień, po dniu, od świtu, do świtu…i jak tu bidokowi nie współczuć, jak on z tej biedy nawet się nie ma kiedy dobrze wyspać, bo musi  na chleb zarobić ?!
 
szuan
O mnie szuan

"Facet któremu zabili brata, nie sprzeda Polski tak tanio"... "Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie. I czy się dopłynie, czy nie dopłynie, kształci to, wyrabia mięśnie". Zbigniew Herbert.... „Żadnemu nie wierzę z lewicy. Wszyscy są upaprani w różne kombinacje i interesy". Józef Oleksy .... "Miała być demokracja, a tu każdy wygaduje co chce! L. Wałęsa... "Jesteś tak młody jak twoja wiara. Tak stary jak twoje zwątpienie. Tak młody jak twoja ufność w siebie. Tak młody jak twoja nadzieja. Tak stary jak znużenie." gen.MacArthur... "Nie mamy czołgów i armat, ale mamy w sobie złość i brak zgody na kłamstwo".anonim. CZYTAJ : http://pms44.salon24.pl/214612,jedyne-prawdziwe-informacje

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka