Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
szuan szuan
528
BLOG

Bye, bye redaktorze Janke,...czyli C'est la vie

szuan szuan Rozmaitości Obserwuj notkę 21

Szanowny Panie Redaktorze Janke , dwa dni temu w dziwaczny sposób administracja S24 ukryła moją notkę o pośle Gosiewskim, a dokładniej o profanacji zwłok i moich odczuciach co o takich faktach myslę (pms44.salon24.pl/402372,to-tylko-gosiewski).

Notka spokojnie sobie wisiała ze 30 godzin, po czym znikła.

Kiedy z lekka zdziwiony grzecznie się zapytałem o powód, odpowiedział Pan równie grzecznie i publicznie swoim komentarzem do mnie, że była to pomyłka administarcji i notka stala się znów dostepna dla ogółu czytelników. Co było święta prawdą i za to jestem wdzięczny, bo pomyłki się zdarzaja ,wazne by na nie reagować.

Wczoraj napisalem kolejną notkę, która równie spokojnie była dostępna do dzisiejszego wieczoru, po czym równie dziwacznie w chwili obecnej została "ukryta".

Zatem równie grzecznie ponownie informuję o tym fakcie, przy czym tym razem mam tez propozycję - weź Pan tą "pomyłkę" albo wywal z roboty na zbity pysk bo szkodzi to opinii jaką ma i Pan i Salon24 , albo zdyscyplinuj, bo najwidoczniej te "pomyłki" mają zupełnie inne zdanie niz ich szef, co nienajlepiej o nich świadczy...

 

link do ostatniej notki - pms44.salon24.pl/403475,stowka-za-mohera-z-pamietnika-blogowej-mendy

 

 

Do Admnistracji Salonu24 ( kopia PW ) :

Witam

Chciałbym grzecznie zapytać , co było powodem ukrycia wszystkich moich tekstów - przyznaję, nie rozumiem tej sytuacji.
Ostatnia notka była dostępna wczorajszego wieczoru przez cały dzisiejszy dzień - co spowodowało, że nagle stała się "niemile widziana" i pociagnęła za sobą koniecznośc ukrycia całego bloga ?

Kiedy poprzednim razem , czyli dwa dni temu w podobnej sytuacji ukryto moją notkę, grzecznie się zapytałem o powód, odpowiedział mi Pan red. Janke osobiście , równie grzecznie i publicznie swoim komentarzem do mnie, że była to pomyłka administarcji i notka stala się znów dostepna dla ogółu czytelników. Co było święta prawdą i za to jestem wdzięczny, bo pomyłki się zdarzaja ,ważne by na nie reagować.

Czy tym razem ponownie muszę liczyć na osobiste wyjaśnienie pomyłki przez red. Janke, czy też otrzymam łaskawą odpowiedź z wyjaśnieniem o co chodzi z tak częstymi pomyłkami ?

Pozdrawiam i będę wdzięczny za odpowiedź.
 

SZUAN

 

 

Oczywiście żadnej odpowiedzi ani, ani....a ja nie lubię jak się ze mnie robi durnia.

Szkoda, Panie Janke, szkoda...bo tym razem mi się już nie chce boksować z chamami. Pozostawiam w radości tych, dla których byłem tak niewygodny....zapewne nie jedna "menda" będzie  sikać z radości.

Tym bardziej, że innych moich czytelników to raczej nie zainteresowało. No cóż, ces't la vie...

 

Zatem szanowny Salonie - Bye, bye,...

 

Wszystkim , którym tu poznałem,  polubiłem , tym których szanuję a często podziwiam  :

szuan
O mnie szuan

"Facet któremu zabili brata, nie sprzeda Polski tak tanio"... "Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie. I czy się dopłynie, czy nie dopłynie, kształci to, wyrabia mięśnie". Zbigniew Herbert.... „Żadnemu nie wierzę z lewicy. Wszyscy są upaprani w różne kombinacje i interesy". Józef Oleksy .... "Miała być demokracja, a tu każdy wygaduje co chce! L. Wałęsa... "Jesteś tak młody jak twoja wiara. Tak stary jak twoje zwątpienie. Tak młody jak twoja ufność w siebie. Tak młody jak twoja nadzieja. Tak stary jak znużenie." gen.MacArthur... "Nie mamy czołgów i armat, ale mamy w sobie złość i brak zgody na kłamstwo".anonim. CZYTAJ : http://pms44.salon24.pl/214612,jedyne-prawdziwe-informacje

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości